fbpx

ידיות לשכיבות שמיכה

מהן ידיות שכיבות שמיכה?

ידיות שכיבות שמיכה מגיעות במספר צורות, אך בעצם הן מסתכמות בכך: הן סרגל שעליו תוכל לשים את הידיים כשאתה עושה שכיבות סמיכה אשר שומרות על מפרקי כף היד שלך בטוחים.

במה ידיות שכיבות שמיכה תורמות לאימון שלך?

בראש ובראשונה, זה מאפשר לך לערום את המפרקים שלך טוב יותר. כאשר אתה עושה שכיבות סמיכה עם הידיים על הרצפה, פרקי הידיים שלך חייבים להתכופף מעט לאחור. כשאתה עושה שכיבות סמיכה על ידיות הדחיפה, מפרקי כף היד שלך לא צריכים להתכופף. אם יש לך היסטוריה של בעיות בפרק כף היד, זה יכול לעזור.

ידיות דחיפה רבות, כגון השכיבת שמיכה המושלמת, גם מאפשרות לידיים שלך להסתובב בזמן שאתה עושה סט. זה, בתיאוריה, יכול להקל על הלחץ על פרק כף היד זה מאפשר לידיים שלך לעבור ללא כאבים ולא משנה מה. אם אתה מרגיש כאב בשלב כלשהו, ​​אתה פשוט מסובב את הידית כדי להתאים לאת התרגיל.

שכיבות שמיכה

היא אחד מתרגילי משקל הגוף הסטנדרטיים הנפוצים ביותר, אימון שאתה יכול לבצע בכל מקום שכאשר הוא נעשה כראוי,תורם לשרירי הבטן והירכיים, ובונה שרירים וכוח בחזה, בתלת ראשי ובכתפיים (ולחלקם מידה, גם שאר גופך).

ידיות לשכיבות שמיכה

ידיות שכיבות שמיכה מומלצות מאלי אקספרס

ידיות שכיבות שמיכה

זוג ידיות לשכיבות שמיכה עם אחיזת ספוג איכוותי ומוטות חזקים במיוחד שמונעים החלקות לחדר כושר הביתי או כל משטח שתבחרו
שומר על פרק כף היד בצורה הטובה ביותר ושומר על הצורה הנכונה לשכיבת שמיכה מושלמת

לוח שכיבות שמיכה לפי איזורים בגוף

לוח אימון שכיבות שמיכה שעובד על כל פלג הגוף העליון (חזה, הכתפיים, גב, וזרועות) תוכניות עבודה לפי צבעים שעל הלוח (כחול-חזה, אדום-כתפיים, צהוב-חזרה, וירוק-שרירי זרועות)
נייד, פשוט להרכבה ואחסון, ריפוד איכותי לאחיזה מושלמת

פוסטים אחרונים

אוהל קמפינג מומלץ

אוהל קמפינג מומלץ

מחפשים אוהל קמפינג מומלץ? הגעתם למקום הנכון! מוכנים לצאת לטיולי קמפינג מרתקים וליצור זיכרונות בלתי נשכחים בחיק הטבע? אתם חייבים אוהל מומלץ לקמפיינג שיהפוך את

קרא עוד »
סוללה לדייסון V11

סוללה לדייסון V11

סוללה לדייסון V11 סוללת דייסון שתהפוך את הדייסון שלך לחדש אתם מחפשים להחליף את הסוללה של הדייסון V11? בדקתם את האופציה המקורית בטח ראיתם, המחיר

קרא עוד »
סוללה לדייסון V10

סוללה לדייסון V10

סוללה לדייסון V10 סוללת דייסון שתהפוך את הדייסון שלך לחדש אתם מחפשים להחליף את הסוללה של הדייסון V10? בדקתם את האופציה המקורית בטח ראיתם, המחיר

קרא עוד »